Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Формы і змест работы музея

Дата: 20 июня 2017 в 10:31, Обновлено 11 сентября 2017 в 13:19

Асноўныя формы работы  музея

  • папаўненне фондаў музея шляхам арганізацыі пошукавай дзейнасці і паходаў школьнікаў;
  • наладжвання перапіскі і асабістых кантактаў з рознымі арганізацыямі і асобамі;
  • усталяванне сувязі з іншымі дзяржаўнымі і школьнымі музеямі;
  • вывучэнне сабранага матэрыялу, яго ўлік і захоўванне;
  • стварэнне і захоўванне экспазіцый, стацыянарных і перасоўных выстаў;
  • правядзенне экскурсій для навучэнцаў і настаўнікаў, бацькоў, ветэранаў, работнікаў прадпрыемстваў і ўстаноў;
  • выкарыстанне музейных матэрыялаў у навучальным працэсе.

Асноўныя напрамкі пошукавай работы  музея  

          Асноўная праца краязнаўцаў звязана з вывучэннем жыццядзейнасці нашых аднавяскоўцаў. 

Акрамя гэтага краязнаўцы займаюцца:

• Вывучэннем жыцця і дзейнасці вядомых людзей нашага краю;
• Вывучэннем мясцовых абрадаў і традыцый;

• Вывучэннем гісторыі  развіцця Залескага  с/с, жыцця аднавяскоўцаў ў розныя перыяды;
• Зборам матэрыялаў па гісторыі аграгарадка Залессе ў гады Вялікай Айчыннай вайны, вывучэнне баявога шляху ветэранаў-аднавяскоўцаў;
• Стварэннем «Летапісу гісторыі ўстановы адукацыі».

Віды вучэбнай і пазакласнай работы ў  музеі

  • аглядная экскурсія ў музеі;
  • тэматычная экскурсія ў музеі;
  • аглядныя і тэматычныя лекцыі;
  • заняткі аб'яднання а інтарэсах "Юныя экскурсаводы";
  • правядзенне агульнашкольных мерапрыемстваў, класных гадзін, інфармацыйных гадзін;
  • правядзенне мультымедыйных урокаў;
  • падрыхтоўка рэфератаў вучнямі на аснове самастойнай працы ў музеі;
  • выкарыстанне музейных прадметаў у якасці навучальных дапаможнікаў на ўроку.

Методыка збору матэрыялаў

  1. супрацоўніцтва з архівам;
  2. гісторыка-краязнаўчым музеем г.Смаргонь;
  3. праца з літаратурай па абраных напрамках;
  4. сустрэчы з роднымі ветэранаў, старажыламі;
  5. анкетаванне і інтэрв'юіраванне аднавяскоўцаў;
  6. стварэнне фотатэкі.

        У фондах музея знаходзяцца розныя матэрыялы пра жыццё і дзейнасць аднавяскоўцаў: фатаграфіі, лісты, успаміны, зборнікі ўспамінаў, газетныя артыкулы  ХХ ст.

Па ваеннай гісторыі сабраны матэрыялы аб аднавяскоўцах, якія змагаліся на франтах Вялікай Айчыннай вайны (фатаграфіі, анкетныя дадзеныя, ўзнагароды). Больш падрабязна →

Гісторыя школы ўзнаўляе карціну шматгадовай яе дзейнасці: асноўныя вехі станаўлення і развіцця; настаўнікі, якія маюць ўзнагароды, настаўнікі-пенсіянеры; выпускнікі і іх лёсу; юбілейныя выпускі; дасягнення школы. Больш падрабязна →

У 2013 годзе пачалася ўзмоцненая праца па рэканструкцыі  музея. Была абноўлена музейная мэбля і экспазіцыя музея.

Важнае месца ў краязнаўчым адукацыі займае даследчая работа вучняў, якая абуджае цікавасць да мінулага, самастойнасць мыслення, пачуццё адказнасці за праведзеную працу. Даследчая пазіцыя школьнікаў спрыяе фармаванню імкнення да творчасці і здольнасці крытычнага ўспрымання фактаў, уменні іх інтэрпрэтаваць. Такая праца дазволіць навучэнцам пад кіраўніцтвам настаўніка ўнесці свой, хай і невялікі, але рэальны ўклад у развіццё рэгіянальнай гісторыі, убачыць спецыфіку гістарычнага, сацыялагічнага і іншых відаў даследаванні і, верагодна, галоўнае - атрымаць вопыт сапраўды даследчай дзейнасці ва ўсім спектры яе спецыфікі, цяжкасцяў, радасцяў, асаблівасцяў. Навучэнцы набываюць пэўны набор ведаў, уменняў і навыкаў, якія спатрэбяцца ім у будучым дарослым жыцці.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.